پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نیاز به تلاش بیشتر




وقتی پارسا کارنامه آورد ، خب همه می دونستیم که شاگرد ممتاز میشه. سیستم این روزگار هم که نمره و بارم و بیست و پنج شدم و هفتاد و پنج صدم بر نمی داره. تراز بندی سطح علمی بچه ها با عبارات زیر انجام میشه:

-خیلی خوب

-خوب

-قابل قبول

-نیاز به تلاش بیشتر

کارنامه ی پسرک پر بود از ( خیلی خوب). بنابراین جشن کوچک ما همون شب برگزار شد؛ شام، شیرینی، هدیه.

سرشام پسرها با لگدهای زیر میزی و قاشق و چنگال هاشون از خجالت هم دراومدن. پسرک توی یکی از صحنه های جنگ گیر افتاد و سرزنش شد. شامشو خورد و بلند شد رفت. ماها هنوز سرمیز بودیم.

پسرک رفت توی هال و بلند گفت:

-اصلا تقصیر منه که (خیلی خوب) شدم که شماها بتونین جشن بگیرین. باید (نیاز به تلاش بیشتر) می شدم تا الان همه تون غصه بخورین و غمگین باشین که دیگه منو دعوا نکنین!!!



نظرات 1 + ارسال نظر
آبگیرِ کوچک پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:14

آفریییییییییییین به آقا پارسایی خیلی خوب

پری بانو جانم تبریک میگم بخاطر داشتن چنین پسرای خیلی خوب و موفقی
ای جااااان چرا آقا پارسایی این همه تو دل برو و شیرین شیریناست آخه ؟قربونش بشمممممم
خدا جوووون آقا پارسایی قند عسلی شیرین شیریناا رو محکم نگهدار

فدای تو
ممنونم عزیزم

اون روی پارسا رو ندیدی تو...
وای اگه ببینی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.