پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دل خوشی های فامیلی ِ من و شیوا




-شیوا جان می دونی فامیلی ِبچه ها و همسر من با فامیلی آقای (... ) یکیه؟

-جدی؟ پس فامیلین؟

-نه بابا. نژاد و سرزمین شون کلا شرق و غربه. فقط تشابه اسمیه.

-اتفاقا" فامیلی چند تا از اقوام پدری من هم ، همون فامیلی آقای (...) هست.

-پس تو فامیلی!

-ای..فکر کنم. اما من و تو هم با هم فامیلیم!

-...

-مگه همسر تو توی شهرداری نیست؟

-...

-خب داداش منم توی شهرداریه. خب فامیلیم دیگه!!

و یک دنیا خندیدم به حرفهای نویسنده ای که هم قلمش و هم مرامش را دوست دارم.

امشب گفته بود :

-اومدم عروسی دوستم. راستی عروس توی شهرداریه

گفتم:

-پس فامیلمونه!

-آررره

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 09:43 http://shivapoorang.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی وبلاگ جدید مبارکه... منم دیگه برم از پاورقی استفاده کنم از هیچ بهتره ... وای دلخوشیها معرکه بود مرسی

سلام.
خوشحالم اینجا می بینمت. خونه ی عاریه ای!
حتما بنویس. دلم برای خوندنت تنگ شده
فامیل عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.