پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پیکچرتو بده به یادگاری !



وقتی گفت کنار هم بایستید تا عکس بگیرم، ایستادیم. گفت کتاب هم دست تان بگیرید.گرفتیم.

جلوی غرفه ی نمایشگاه کتاب بودیم. به دوست جان گفتم:

-یعنی می خواد عکسه رو بذاره روی سایت؟؟

-فکر کنم بذاره. برای همن عکس می گیره دیگه.

-وااااااااااا... یعنی..

-می خوای بهش بگیم عکس ما رو نذاره..؟ ها؟

-بی خیال..حالا کی می خواد ما رو بشناسه ؟ هر کی هم ببینه میگه خریدار کتابن دیگه. بیخیال!

شب که شد اولین بازخورد وایبری رسید. زیر عکس اسم هم نوشته شده بود.  ملودی با کلی جیغ و دست و هورا پیام داد که: دیدمتون...!

چقدر خندیدیم. چقدر...گفتیم: ای داد..لو رفتیم!!!!

خب ملودی دوست بود. از یک چیزهایی هم خبر داشت. کتابخوان تیری هم هست. نباید تعجب می کردیم. اما کلی کیف کردیم و خندیدیم. کلی تعریف مان را کرد. تعریف بچه ها را. خودمان را. دوستیهامان را.و ...

لینک دادم به خواهرها و دوستان نزدیک که:

-ما رو اینجا ببینید...

و دوباره جایی دور از اینجا ها ، پیام داشتم که:

-دیدمتون..فلانی و فلانی و فلانی..، راستی فلانی کی بود؟




* حتی برای شوخی ، حتی برای صمیمیت، حتی برای هرچیزی... از توصیف های لوس در مورد خانواده ام خوشم نمی آید.






نظرات 1 + ارسال نظر
ملود جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 00:12

اینجا اسم منه
مرسی عزیزم
گفتم میگم
تعریف نیست یک قاب همچی خودش نشون میزه
میگه ببین من اینجوریم اینجوری ببین ،خودش گفت :)
بهترین قاب بود که دیدم خیلی لذت بخش
یک خانواده دوس داشتنی که با هم اند که یک دوست پر انرژی دارن
که انقدر باهم هستن که باهم میان جای غرفه
باهم عکس میگیرن باهم لبخند میزنن
این باهم ها خیلی عالی خیلی
باهم سالم باشید با هم لبخند بزنید باهم موفق باشید
درد هم نبینید

قربون تو برم من ملودی عزیزم.
تو همیشه به من لطف داشتی .
ممنونم عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.