پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کلافه

اینطور که پیش میره دوماه و سه ماه پاسخگوی مشکلات من نیست. احتمالا با فروکش کردن کرونا،من هم دوباره سرپا میشم. فعلا هر دم از این باغ بری می رسد و   چشم انداز پیش روی من همچنان افقی زیستنه.

گاهی که می بینم جونی دارم و خوبم، میرم مطبخ و غذا درست می کنم.و بعد از دوساعت طوری درد و گریه و عرق و اشک قاطی میشه که مسلمان نشنود،کافر مبیناد.

احتمال جراحی لعنتی هست بازم. 

دیروز که از تصور زمان طولانی استراحت و خوب نشدن کلافه و عصبی بودم، رفتاربدی با بچه داشتم. البته حسابی هم درشت و متلک شنیدم.

کلافه ام.کلافه. چقدر درد تحمل کنم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 20:42 http://Nanehadi.blogsky.com

میگذرد عزیزکم.اینو از من داشته باش.بخاطر خودت و بچه ها و همسرت از این ها هم رد میشی.

فدای مهرتون
میدونم میگذره.ولی خون به جگر می کنه لعنتی

سمیه شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 08:19

خیلی سخته به امید خدا هر چه زودتر خوب خوب شین و واسمون بنویسین

قربون مهربونی تون

ربولی حسن کور جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 17:23 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
واقعا متاسفم
براتون آرزوی سلامتی دارم
هرچه زودتر

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.