پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دروغگو

به آدمی که ممکن است شبیه آشنای تو باشد نگاه نمی کنم، نمی خواهم یادت بیفتم .به آدمی که ممکن است شبیه دوست تو باشد نگاه نمی کنم، نمی خواهم یاد تو بیفتم. به اسمی که ممکن است مثل اسم تو باشد و روی تن دیوار  یا شیشه ی مغازه ای نوشته باشد نگاه نمی کنم، نمی خواهم یاد تو بیفتم. به ابرویی که تابش مثل ابروی تو باشد نگاه نمی کنم، نمی خواهم یاد تو بیفتم . به کتابی که موضوعش مورد علاقه ی تو باشد نگاه نمی کنم، نمی خواهم یاد تو بیفتم.به ترانه ای که مورد پسند تو باشد گوش نمی دهم...  نمی خواهم یاد تو... به ترانه ای که تو فرستاده باشی گوش نمی...نمی ...یا... بیفــــــــ...

دروغ می گویم. گوش می دهم. گوش می دهم. گوش می دهم. گوش می دهم.گوش می دهم.گوش می دهم. گوش می دهم.گوش می دهم.می میرم و گوش می دهم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ترمه یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 07:35

سلام
چند روز هست که دارم از آرشیو میخوانم تان، از آخر به اول.
پرتقال خونی که رسید پنجشنبه دست گرفتم و جمعه صبح با اشک و آه و فین فین، تمام کردم. دخترم می گفت چرا میخونی آخه ؟
گلستان را هم از فیدیبو خواندم و دیشب دیروقت تمام شد، دخترم هی رفت و آمد و پرسید چی شد مامان؟ از کما دراومد؟
ممنون از شما
لذت بردم، چندبن کتاب نصفه در همه جای خانه پخش و پلا دارم، خیلی وقت بود یک نفس نخوانده بودم،

سلام به روی ماه تون
چقدر خوشحالم کردین که گلستان و پرتقال رو خوندین
ممنونم ازتون
و چقدر خوشحالترم که در موردش به من هم گفتین

اعظم یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 00:53

باز کدوم بخش داستان پیشرو هست؟

خدایا از دست این دوستای باهوش چیکار کنم من

نخیرررررررررررررر
کی گفته مال داستانه

شکلک پینوکیو نداریم اینجا؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.