پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

درهم

اینکه از توی اتاقت صدای آواز خواندن می آید خدا را شکر می کنم. گاهی ( ساغرم شکست ای ساقی) می خوانی و گاهی ( با من صنما دل یکدله کن).اینطور وقتها بادی به غبغب می اندازم که : مرحبا مامان جانش! ببین سلیقه ی موسیقیت روی بچه هم تاثیر گذاشته. ببین چه چیزایی می خونه.

و گاهی چیزهایی می خوانی که هنوز برای من هم قفل است.

لعنتی تو  الو الو منم خدا منم یه بنده خدا  را چرا باید یاد داشته باشی آخه؟


صدای آواز خواندن که می آید مطمئنم دارد درس می خواند و می نویسد و حل می کند. مدل برخوردش با حل مسایل درسی اینطوری ست.

وقتهایی که سکوت مطلق همه جا را فراگرفته باید ترسید. یعنی داری چی می بینی . می شنوی بچه؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.