پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

زنده ایم

ای وای چرا من امروز و الان فهمیدم که نت هست برای وبلاگ نویسی؟ دلم داشت منفجر می شد.

خلاصه با اینکه پنجاه متر پایین تر خونه مون با یه شهرداری و دو تا بانک و  آتیش سوزی های مهیب شد هنوز زنده ایم.دوشب توی بی برقی و بی گازی توی سرما سرکردیم. کل شهر رو ترکوندن. یه بانک سالم نمونده. عابربانکها ذوب شدن. عبور و مرور کلیه تجهیزات یگان سیاه پوش ویژه رو از پنجره ی خونه مون توی خیابون مون دیدیم. القصه در مرکز آتیش بودیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 20:05

می‌رفتم صفحه اول بلاگ اسکای، روزمرگی ها و بی نتی ملت رو می خوندم:))
بعد به آرشیوش چشمم می خورد می‌دیدم یک یا دوسال هست هیچ پستی نداشتن:))

راستی کتاب در حال مطالعه اتون چی هست؟

(میدل مارچ) رو می خونم.
(سواد روایت) رو هم نم نم می خونم.باید خودم بخرمش. هردو امانت از کتابخونه ان.

اعظم پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 14:47

از یه نظرخوب شد همه رفتن سمت وبلاگ نویسی
وبلاگایی که دوسال بیشتر به روز نشده بود، حالا اومدن پست میدن

اسم وبلاگهایی که دوباره چراغشون روشن شده رو بگین

آفتاب پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 12:01

خیلی منتظر بودم بنویسید. دغ کردیم... حدس زدم که خبر ندارین بلاگ اسکای فعاله

درسته . نمی دونستم. الان هم دل و نا دل اومدم ببینم سایت داخلی چی باز میشه.دیدم وبلاگ راه میده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.