پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

چرا منو نمی شناسی لعنتی؟!!!

پیام ناشناس. با اسم تلفیقی از پدیده های طبیعی و غیرطبیعی


-سلام

-....(جواب نمی دهم)


سه روز بعد


-فلانی ام. دختر( ...) ت   . تحویل نمی گیری!

 دختر یکی از اقوام نزدیک بود.


*


پیام از یک آیدی با حروف الفبای انگلیسی


-سلام (پریِ ....) / اسم کاربری سایتی که چندسال قبل در آن بودم را می آورد.

-سلام

-نشناختی نه؟

-نه متاسفانه . خودتونو معرفی می کنید لطفا؟

-اسمت پروانه ست. اسم خواهرت هم سودابه ست. اسم پسرهات هم نیما و پارساست. کتابهات هم چاپ شدن. نشناختی؟

-.........


*


با اینا چیکار کنم من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
حسنا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 03:46 http://chemiophile.mihanblog.com

وای خدا این دومی اعجوبه‌س D: من تا سه روز میخندم‌.

کاملا

22 جولای چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 00:25 http://charandiat.blogsky.com

فقط میتونی سرتو به دیوار بکوبی0-0
منم همین مشکلو دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.