پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

رقصیدن نهنگ ها در مینی بوس

خب این هم از کتاب جدید


رقصیدن نهنگ ها در مینی بوس

پروانه سراوانی

انتشارات هیلا

گروه انتشاراتی ققنوس



امیدوارم بخونید و دوست داشته باشین و در موردش با من حرف بزنین.


نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا جمعه 18 تیر 1400 ساعت 13:23 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.مبارک باشه‌در فیدیبو و طاقچه نیست؟

سلام
ممنونم
کاغذیش هنوز بیرون نیومده
احتمالا از چندماه بعد فیدبوش هم میاد

سمیه سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 09:51

سلام خیلی خیلی مبارک باشه به سلامتی ایشاله به چاپ سوم و چهارم و ... برسه حتما می گیرمش می خونم و انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات و ... به سمع نظرات می رسانم

سلام
خیلی ممنونم
پیشاپیش از همه ی تصمیماتی که برای این کتاب دارین تشکر می کنم و ابراز خوشحالی می نمایم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.