پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تمساحی زیر پوست من

مجموعه داستانی مشتمل بر روایت زنان از ابعاد مختلف زندگی. این داستانها به مشکلاتی از قبیل امرار معاش، اجاره نشینی، بیکاری، بی پولی و سقط جنین  می پردازد. زبان روایت پخته و پالوده است و خواننده را مشتاق بیشتر دانستن می کند.

شش داستان کوتاه از زبان زنان روایت شده و عوالم و ریزبینی های زنانه در آنها مشهود است. زن های این قصه ها اصراری بر سفید بودن و بی نقص بودن ندارند بلکه با تاکید بر نشان دادن ضعفها و کم آوردنهاشان در برابر بالا و پایین زندگی به آدمهای واقعی و قابل باور نزدیک اند.

 

تمساحی زیر پوست من

پانیذ هدایتی

نشر چشمه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.