پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

آشوب

چیزهای ناخوشایندی رخ داد و در جریانه که همه دلیل و منشاءش رو می دونیم ولی هرگز نمی تونیم در موردش حرف بزنیم. و این خیلی بده.

کاش رفتن پیش روان درمانگر جزو واجبات زندگی بشه و همه رو اجباری ماهی یکبار بفرستن پیش شون و گواهی بدن بهشون که این ماه رفتن. من حاضرم هفته ای یکبار برم.

گرونه لعنتی..گروووووووووووووون.

برای یکی مثل من که اهل حرف زدندر مورد مساله  نیستم واقعا لازم و واجبه.

نظرات 1 + ارسال نظر
. دوشنبه 14 شهریور 1401 ساعت 21:06

سلام
اره قیمتاشون زیادی بالاس واقعا. بعدم نتیجه گرفتن منوط به اینه که واقعا حقایقو بگی که بتونه درست ریشه یابی کنه که شخصا این کارو نمیتونم بکنم واسه همین برام فایده ای نداشت :(

اگه نخوای حقیقت رو بگی که چرا بری و هزینه کنی اصلا؟ میشینی برای خاله خانباجی های فامیل درد و دل می کنی.تازه اون حق رو هم به تو میدن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.