پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کلیسای کانتور

مجموعه داستانی است آکنده از زنانگی آمیخته به مسایل اجتماعی و باروهای خرافی و عامه و آنچه در بستر تاریخ معاصر برای انسانها اتفاق می افتد.

زبان نویسنده قوام یافته و پخته است. شخصیت اصلی هر قصه زنی است که یا در ملاء عام علیه بیعدالتی های عرفی و اجتماعی شوریده یا در درون خود عصیان کرده و واگویه هاش را می شنویم. گاهی نیز سرنوشت دونسل را در درون خود خفه کرده اند و مهر سکوت زده اند به دهان .

فرم در خدمت محتواست و گوشه ای از داستان نامفهوم باقی نمی ماند.

کلیسای کانتور

مریم حبیبی

چهارسو



از جانب مریم حبیبی برای نقد این کتاب بعنوان منتقد دعوت شدم. و مریم نهال بلوطی در زاگرس بنامم کاشت و به من هدیه داد.



کتاب کلیسای کانتور اثر مریم حبیبی | ایران کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.