پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کتاب

این کتابهایی که موجود بود :

پدی کلارک / گدرگاهی در شن روان/ بهترین داستان های همینگوی/ جاده آنجلس/ تا بهار صبر کن/ابیگیل/سیندرلاهای مسقط/ میان آنها/داستان اضطراب من/کارخانه مرگ/ شاعرانگی در داستان کوتاه/ آخرین دختر/آخرین شاهدان/در/ به من گفتند تنها بیا/ تزار عشق و تکنو/توتال/ بودا در اتاق زیر شیروانی/پیش از آنکه قهوه ات سرد شود/ در خان الخلیلی اتفاق افتاد/فراری/گاو بازی/ادموند گانگلیون و پسر/طبقه منفی دو/پرده آهنین/آزادی مومن مسیحی/دعا برای ربوده شدگان/مردم گیاه/پستی/سال کلاغ/پیرزن جوانی که خواهر من بود/دفترچه پیدا شده/خداحافظ دلدادگی/ترانه ایزا/امپراطور هراس/من پانزده ساله ام و نمی خواهم بمیرم/فرشته ساز/حفره


ایارنی و خارجی درهمه. اسم نویسنده رو  ننوشتم. اصلا هم فر نکنید تنبلیم میاد.

بیست و چند تا کتاب هم خدارو شکر، هزار مرتبه شکر موجود نبود. بماند برای طرح زمستونی.اگه هرچی دارم رو نرم پارچه مخمل و پشمی بخرم.

با تخفیف بیست تا سی درصدی.

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 00:10

یادم نمونده
اما یکشون رو مطمئنم، فراری بود.

اعظم پنج‌شنبه 27 آبان 1400 ساعت 22:15

کارخانه های مرگ
جنگ بیولوژیک ژاپن،1932 تا 1945 و لاپوشانی آمریکا
شلدون اچ. هریس

دفترچه پیدا شده حوالی خیابان انقلاب
حسین رحمتی زاده

این دوتا کتاب اینه؟

بله همینهاست

اعظم پنج‌شنبه 27 آبان 1400 ساعت 22:06

ممنونم
چندتایی رو تو سرچ به نتیجه‌ای نرسیدم.
تعدادی رو هم که خوندم و دوستشون داشتم


بگید کدومها رو خوندین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.