پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

زوربا

آب دستتونه بذارید زمین برید زوربای یونانی بخونید و لذت دو عالم رو ببرید ازش.

دارم صوتی می شنوم و از ته دل می خندم با اصطلاحاتی که برای تعریف ز ن و مرد و خدا و کشیش ها داره.

خیلی ضد زن و بیشووووره این زوربا.



نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 1 مهر 1400 ساعت 07:59 http://s.mahjoobi92@gmail.com

سلام سلام یعنی چیییییییییی من خوندمش خیلی هم باهاش حال نکردم خیلی هم نفهمیدمش چرا برم دوباره پیداش کنم و با توضیحات شما شاید متفاوت تر شد

سلام. شاید بد نباشه دوباره بخونیدش
من با پدرسوختگی های زوربا و اینکه همه چیز عالم و هستی رو به هیچ جاش نمی گرفت خیلی کیف کردم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.