پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

عینک

خب عرضم به حضورتون که لپ تاپ رو هم بدون عینک خوب نمی بینم از دوروز قبل و در تمام لحظات برخورد نزدیک با گوشی و کتاب و برداشتن موی زیرچونه و زیرابرو و الان دیگه پای لپ تاپ، عینک رو چشممه.

عینک من نزدیک بینه و عینک نیما دوربین. عینک نیما رو از پارسال تست کردم و دیدم فاصله ی دوربرام عین آینه شفاف میشه.

بعبارتی در دیدار بعدیم با چشم پزشک، دوتا عینک خواهم داشت. یکی برای مطالعه یکی برای دیدن دور.

یادمه وقتی اواخر کارشناسی( قبل سی سالگی) عینک آستیگمات گرفتم چقدر پریشون بودم از مشکل چشمام که به گفته ی دکتر مشکلی نداشت و توی فصل امتحانات فقط خسته شده بود.الان دارم به قاب و رنگ فریم عینک دوم فکر می کنم.


حالا من میگم این تاربینی اخیر که از چندروز قبل شروع شده عوارض واکسنه.

کلا این مدت هرچیزی پیش بیاد میندازم گردن واکسن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.