پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نمی دونم کی پخش میشه.

مهمان برنامه ی محاکات شده بودم. البته مهمان یه خانوم جوان از مشهد بود. منو بعنوان کارشناس  دعوت کرده بودن.

تیم منصور ضابطیان و فلورا سام، در کنار رسول نجفیان و امیرشهاب رضویان بود.

می شد نرم؟

رفتم خب.


آخرهای تیرماه بود که برای ضبط رفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 01:38

سلام
مبارک باشه
کمو بیش دیدم برنامه‌اش رو

سلام
ممنون
اعتراف می کنم تا قبلاز دعوت شون اصلا نمی دونستم وجود داره
به آقای ضابطیان هم وسط ضبط گفتم.بنده خدا خندید

سمیه شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 10:39 http://s.mahjoobi92@gmail.com

سلام چون به دلیل داشتن فرزند دیکتاتور کوچک از دیدن هر برنامه ای محروم می باشیم لطفا زمان پخشش اعلام کنید تا از دست ندیم دیدنتونو

سلام
بله حتما میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.