پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

اینقدر انرژی مثبت نباش دختر!

واکسن آسترازنکا زدم و یک شب تا صبح تب و لرز و بدن درد شدید داشتم.بعد از جراحی گرگرفتگی دارم و اصلا نمی تونم گرما رو تحمل کنم. گرما عامل کشنده شده برام.

شب تزریق سه تا پتو انداختم روی خودم.لباس بافتنی پوشیدم و باز لرز و سرما داشتم.عضلاتم مخصوصا عضلات ناحیه ی قلبم داشت از هم می درید.به معنای واقعی.

چقدر ایمنی میده یا مفیده، باشه برای آینده.

امید به زندگیم رو نه تنها بالا نبرده، بلکه امشب که سالگرد ازدواجمونه مثل چی می ترسم که یعنی سال آینده رو هم می بینیم؟ یا فدای سر چینی ها میشیم با کرونا؟

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 01:43

سلام
مبارک باشه، سالگرد
چینی ها فدای سر شما، اصلا همگی ما

سلام
ممنون
منم راضی ام فدامون بشن.نمیشن که

سمیه شنبه 20 شهریور 1400 ساعت 10:38 http://s.mahjoobi92@gmail.com

این تیکه اخرش خیلی سنگین بود فدای سر چینیا می شم
واقعا داریم فدای سر چینیا می شیم به شخصه ترجیح می دادم فدای سر استکبار جهانی بشم تا این چینیا اخه نیز خودشون خیلی تو عشق و حال و کیفن می خوان بیان دنیارو هم بگیرین والا
ایشالله که سلامت باشین و سایه تون بالای سر خانواده سالگرد

ممنونم از محبت تون

واقعا به چینی ها آلرژی پیدا کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.