پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پنجه در پنج

مامان شماره5 رو کی یادشه؟؟؟( برای یادآوریش برید به آرشیو سال 97و 98.مخصوصا اردیبهشت 98)

امان امان امان....

یکی از عذاب های الهی اینه که من باید تا دانشگاه رفتن پسرک هم این شماره 5 رو تحمل کنم.

دبیر ریاضی امسال خوب با بچه ها تا نکرد.تعداد اعتراض های اولیا و دانش آموزها در ترم اول و دوم نشون داد  که برخوردش رو نپسنیدیدن.به کسی فرصت سوال و پرسیدن اشکالات نمیداد. با تذکر مدیر کمی نرمش نشون داد  و اجازه داد سوال ها رو مطرح کنن. ولی همونم از دماغ بچه ها درآورد.مثلا وقتی کسی میپرسید فلان مبحث رو خوب نفهمیدم با توهین می گفت ...خیلی مزاحمت ایجاد می کنی. یا به درک که یاد نگرفتین. و ...

دیشب متوجه شدیم برای سال بعد هم ایشون رو زیارت مجازی می کنیم.در حالیکه روال مدرسه اینه که هفتم ها رو یه دبیر. هشتم ها رو دبیر دیگر و الی آخر درس میده.

توی گروه مادرها گفته شد اگه معترضید زودتر اعلام کنید تا ایشون فیکس نشدن.

شماره 5 گفت:نه تنها راضی ام بلکه خیلی هم استاد و نابغه هستن و عالی عمل کردن.بقیه اومدن به اعتراض ولی شماره 5  همچنان راضی بود.توجیهش برای مخالفت این بود:

یکی از دبیرها که به کارهای فضای مجازی آشنایی نداشت، از بچه ها کمک گرفت و لیست کردن و حضور و غیاب و ... رو سپرد به بچه ها. هیچ کس هم اعتراض نکرد. حالا چرا به دبیر ریاضی اعتراض می کنید.

انگار گفته باشی، بهار اومد گلها دونه دونه واشد، چرا به قطع برق اعتراض می کنید!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ترمه شنبه 19 تیر 1400 ساعت 14:28

سلام

حالا مامان شماره ۵ حتی اگر لجبازی می کنه، از اول میگه که شکایتی نداره، امان از مامان‌هایی که شب تو گروه اه و ناله و نفرین و فحش میدن، صبح تو جلسه حضوری یا لال میشن یا تعریف می‌کنند، و من میشم تنها مامان معترض با چشمهای گرد شده از ریاکاری جماعت

سلام
آخ آخ آخ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.