پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

من خنگ ترین دختر روی زمینم

این کتاب رو صوتی شنیدم. شاید خوندنش فرصت بیشتر و بهتری می داد برای درک آنچه نویسنده می خواست به خواننده منتقل کنه. چهار داستان داره که دوتای اول به هم پیوسته ان. از سمت و سوی تخیلات دختر در دو داستان اول و داستان آخر خوشم اومد.سوالات بنیادی هستی شناسی رو در قالب حرفهای بچگانه و تخیلی دختربچه و دختر جوان داستان مطرح می کنه.

خالق عروسکهای یک میدان، می تونه مخلوقاتش رو طوری بیافرینه که اونها سوال نکنن آیا خلقت شون طوریه که مجبورن خالق رو مهربان و عادل بدونن یا خالق خودش  بالذات عادل و مهربونه؟

کوتاه و جالب بود.


دانلود کتاب صوتی من خنگ‌ترین دختر رو زمینم - رویا هدایتی - کتابراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.