پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تیمارداری پسرها

اینا رو به هم‌می گفتن:



با فشار حداکثری کف دستم فشار میدم

با سیستم دایره وار می خوام عمل کنم

مثل گاو بندازم تو روغن

کف دستت پهنش کن

آشپز که دوتا شد آش یا شور میشه یا بی نمک،تو برو بیرون

می خوام‌مینی درست کنم

یکباردیگه من شما رو اینجا ببینم من میدونم و شما

ظرفیت تکمیله بسه دیگه

جا داره هنوز دوتا دیگه درست کن

من مستقل عمل می کنم برو بیرون

بیلبیلکها رو بده کنار، می خوام برعکس کنم این یکی رو

چه غلطی کردم گفتم بیا،برو بیرون

رو اعصاب من راه نرو

غدای منه،برو بیرون

دور وایستا نگاه کن

اولین کتلت آماده شد

اون جا داره هنوز.بذار بپزه


کتلت درست می کردن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.