پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

لیست دلخواه

لیستم اینها بود.

با آرزوی اینکه کتاب گرونهای قحطی اومده باشه و اصلا پیدا نشه


نشرچشمه:

داستان خانوادگی-واسکو پراتولینی

یادداشتهای بغداد-نها الراضی

بچه های سبز-الگا توکارچوک

زل آفتاب-سروش چیت ساز

تصویر بازگشت-عتیق رحیمی

اتاق لودویک-آلویس هوچینگ

------

سکوت-انگین اکیورک- نون ( مدیونین فکر کنین از بازیگره خوشم میاد و می خوام ببینم تو مغزش چی می گذره که کتاب نوشته)

پسری با پیژامه راه راه-جان بوبن-هیرمند

تشریف-علی اصغر عزتی-شهرستان ادب

ایران شهر-3جلدی-محمدحسن شهسواری-شهرستان ادب-( برای این چه دعاها کردم که گیر نیاد. گرونه)

میان سایه های خاکستری-روتا سپتیس

آیشمن در اورشلیم-هاناآرنت-برج

بارش کلاه مکزیکی-ریچارد براتیکان-نیماژ

پنجشنبه های خانم جولیا-پیرو کیارا

خانه عنکبوت-شیرزاد حسن-کتاب کوله پشتی

پرنده به پرنده-آن لاموت

واقع نگری-هانس رزلینگ

روستای محد شده-برنارد کی رینی

کوهستان لک لک ها-میرسلاو پنکوف-کتاب کوچه

خانه خیابان مانگو-ساندرا سیتروس

سواد روایت-اچ پورتر ابوت

چشم شب-تیتوس مولی - ثالث

شیرین نیستم فقط قند دارم-رناته برگمان

بلاجرمانیا-ثالث

نیستی آرام-مرتضی کربلایی لو

سال درخت-ضحی کاظمی-کتاب کوچه

رنسانش مرگ-ضحی کاظمی-کتابسرای تندیس

باغ تلو-مجید قیصری-کتاب کوچه

تحلیل رفتار متقابل-اریک برن_ اینو بشدت می خوام. اما به هول و قوه ی الهی یکسال و نیمه که پیداش نمی کنم!!!




دلم می خواد انتشارات تاک یه خرید با تخفیف در ایران بذاره تا از ادبیات افغانستان سیراب بشم. نه تنها کتابهاش گرونه بلکه به جز نمایشگاه بین المللی کتاب، هیچ دسترسی به کتاباشون نیست.باید بری کابل کتاب بخری!


مثلا مثلا مثلا خیلی دلم می خواد از ترجمه ی مترجمهایی که باهاشون توی گروه کتابخوانی هستم کتاب بخونم.اما فعلا دست نگه می دارم تا کتابهایی که توی این یکسال در انتظار بودن رو بگیرم.

مثلا مثلا مثلا ایرانی های نشرهای مختلف رو هم خیلی خیلی دلم می خواد.دیگه نشر خیلی مهم نیست برام. چون می بینم که رابطه و سفارش و سلیقه چه به روز اسم هایی که زمانی برام  نشردوست داشتنی بودن آورده و همه چیز اتفاقی و شانسیه که کتابی از نشری مورد پسندت باشه یا نه.برای همین از هرنشری و هر نویسنده ای دوست دارم بخونم. که البته در همین مرحله ی دوست داشتن باقی می مونه و بعیده به مرحله ی برآورده شدن برسه.دلیلش هم واضحه. پول!


نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 23:57

همشون عالیه

ممنون

اعظم دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 15:12

جایزه فقط کتاب، همیشه و در همه حال:)))

آخه من عاشق جینگیلی مستون هستم
عاشق گل هستم
عاشق پارچه هستم
عاشق کاموا هستم
عاشق هرچه که در عالم هست هستم

با این روح تنوع طلب چه کنم آخه...

اعظم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 15:38

انتشارات فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی خیابان احمد قیصری(بخارست) نبش خیابان سوم بود فکر کنم
نزدیک شهرکتاب بهشتی
تماس 88710565
بعدش خریداتون رو هم بگین لیست دلخواه که طویل بود:))

رنسانس مرگ:(((
دس به دس بشه، خانم ضحی کاظمی دلش بسوزه برام بفرسته:)))))))))))
حالا یکی فکر میکنه مرگمه پول به کتاب بدم
همین الانشم، میخواستم هیچی نخرم، شنبه روز اول طرح ۶۰۰ تومن کتاب گرفتم:))
کتابفروشیی که رفتم رنسانس رو نداشت.
منم دیگه بی‌خیالش شدم.
سرچ اینستا که کرده بودم، فقط پستای خود نویسنده بود
هیچکی نخونده انگار:(
اما داستانش باید جذاب باشه، آدم بدونه کی میمیره، خیلی رفتاراش تفاوت داره:(

ممنونم.خیلی خوب شد. حضوری که می دونم نمیرم. ببینم ارسال پستی دارن یا نه.

کتاب ضحی را در جریان چگونگی نوشتنش و ارتباطش با آبان پارسال بودم..برای همین دوست دارم بخونم. خلاصه و تم رو نمیدونم. ولی می دونم که خیلی خوب از پس تطبیق دادن جامعه ی امروز با آنچه فانتزی و تخیل می نامیم برمیاد. خواننده خیلی خوب می فهمه چی گفته. و خوشبختانه ممیز ارشاد نمی فهمه . مجوز میده.

لیستم...آه...لیستم...آه...لیستم


من و هرکسی اهل کتاب باشه خوب درک می کنه که این لابه و زاری برای گرونی کتاب یعنی چه.
الان نمیشه گفت آدمی مرگشه برای کتاب پول بده. تعارف که نداریم. پول نقش بسیار مهمی پیدا کرده در اداره ی زندگی. با این قیمتهای کصافط مسلما برای خرید کتاب احتیاط می کنم. نه برای اینکه دلم نمیاد به کتاب پول بدم...چرا اتفاقا خیلی هم دلم میاد، بلکه خریدها و نیاز های مهم تری برای خودم و زندگیم دارم که در مقابل خرید کتاب واقعا ضروری تر و ارجح تره.
این از من و شمای عاشق کتاب..
ببین آدمی که تفننی کتاب می خونه چه طور مقهور تصمصم گیری و انتخاب میشه و کتاب رو کنار می ذاره.

اینم بگم که دیگه خیلی صاف و صادق به نظر برسم:

مصمم بودم این دوره ی طرح تخفیف به خودم هدیه بدم. برای کاری که شخصی بود و انجام شد. جایزه م قرار بود مثلا گلدون سانسوریای ابلق پرپشتی بشه یا یه چیزی که یادآوری کنه بهم. اما در نهایت تصمیم گرفتم کتاب بخرم و سوسول بازی هنرمندانه رو بی خیال بشم

اعظم پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 02:49

و من‌الله توفیق
چه طولانی هست، خوش بخوانید.
البته پول همش با فروش کلیه هم جور نمیشه:))))
بیشترشون رو ندارم:(((
رنسانس مرگ رو دوس دارم بخونم، اما خیلی گرونه
بعد بگین چیا رو خریدین.
در مورد تاک
یه جا تو تهران تعدادی از کتاباشو داره
الان هرچی فکر کردم یادم نیامد اسم خیابونش، پارسال رفتم یه کتاب عتیق رحیمی رو خریدم ازش.

The undoing رو ببینید:)

برای همین دعا می کنم که نایاب باشن و پیدا نشن
لیست دلخواهم بود... نه لیست خرید

اگه یادتون اومد حتما بهم بگین .

ممنون از معرفی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.