پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خلاص

و از نشانه های ایستادن لب مرز عقل و جنون پاپس کشیدن در نیمه ی جلد ششم مجموعه کتابیه که دوره ی هفت جلدی داره.

نیمه جلد شش و جلد هفت رو نخواهم خوند. به همین سادگی.

میزان تحمیق خواننده و تحریف و وانمایی تا همین جا برای من کافیه.

و مومن تر میشم به این که: اسمها و رسمها بیخود و بی جهت بزرگ نمیشن. قدرتی بزرگ پشت شون ایستاده و حمایت شون می کنه.

سفارشی نویسی  به درد سفارشی خون ها می خوره.

بذار قصه های دیگر نویسندگان  به طور زیرپوستی و نامحسوس در تحمیق من بکوشند نه به این وضوح و عیانی.


آتش بدون دود


موخره:

میگم یه کم زود پا پس نکشیدی عزیزم؟

آخه نیمه ی جلد ششم؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
. چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 17:41 http://mountain2018.blogsky.com

برادر من جلد اولش رو از کتابخونه اورد و فقط چند صفحه اش رو خوند. من از نادر ابراهیمی چیزی نخونده ام اما نوشته میرعابدینی در کتاب صدسال داستان نویسی رو درباره اش مشاهده کرده ام؛ نقد شدیدی به آثارش داره. برادر هم وقتی نقد میرعابدینی رو خوند به کاری که کرده بود معتقدتر شد.

کار درست رو ایشون کردن!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.