پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کنکوری کی بودی تو

بچه آزمون سمپاد رو داد و از چندماه آزگار تست زنی و استرس و حواشی ش راحت شد. چندتا استوری در موردش گذاشتم، عکس خودش رو گذاشتم. چی ازم پرسیده باشن خوبه؟؟؟؟


-کنکور داره؟

-وای فرستادیش بره کنکور بده. نترسیدی کرونا بگیره؟

-انشالله یه رشته ی خوب بیاره تو کنکور!!

-هشتگ نه به کنکور


حالا اینکه قد بچه از من بلندتر شده قابل هضمه...اما بچه ی کنکوری با این قد رشیذ ، اینقدر بیبی فیس باقی می مونه آخه؟؟؟ سیبیلی... ریش تُنُکی... آکنه ای...جوش غروری...!

سن  و سالی ازتون گدشته بابا...تعیین سن نخواستیم...اما تشخیص که بدین یه خرده!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.