پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تا روز قیامت که نمیشه آخه!!!

خانم اعظم هنوز با من قهری؟

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 14:06

منم کتاب صوتی کم‌وبیش گوش میدم، به نظرم لذت بخش هست، تمرکز رو زیاد می‌کنه.
منم یه بیماری گرفتم باشدت بالا، انبوه کتاب نخونده دارم، باز یه کتاب جدید می بینم، میرم اونو میخرم و می خونم.

بیماری شایسته ایه. خدا درمانش نکنه الهی...برای هیچ کس

اعظم دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 01:14

سلاام
خوبین؟خانواده خوبن؟
نه والا اون شوخی بود
خانواده تیبو وقتمو کامل گرفته بود، ۴۰ روز طول کشید تا تموم بشه همین آخر هفته تمومش کردم.
دیر خونم...
اما شدید معتقدم که کتاب آدمو صدا می‌کنه، شاید وقتش الان بود.

سلااام
به به آشتی کنون مبارکه
آره واقعا کتاب آدمو صدا می زنه
فقط نمیدونم کتابای من چرا انبار شدن روی هم و صدام نمی زنن و من هی یا پی دی اف می خونم یا صوتی گوش میدم یا تا قبل از عید از کتابخونه امانت می گرفتم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.