پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ناصح مشفق ؟؟

از شنیدن و عمل کردن به  ( مراقب باش)، (حواست رو جمع کن) ، ( احتیاط کن) ، ضرر نکردم. ممکنه که گاهی در احتیاط افراط کرده باشم، اما بعدها مرور زمان بهم نشون داده که کار درستی  کردم.

گاهی یهویی اتفاقی می افته که هزار سال هم فکر نمی کنی در مورد آدمی، کاری، پیشنهادی یا رخدادی، کسی بهت توصیه کنه که مراقب باش و احتیاط کن و در دام نیفت.

اولین واکنشم ترسه. ترس از اینکه دنیای اطراف خود ما  روز به روز چقدر نا امن تر و زشت تر میشه و دنیای شخصی ما چقدر باید محدودتر و انحصاری تر بشه.

وجه خرافه پسند درونم، سینه سپر می کنه که احتیاط کن و فاصله بگیر و کم کم ترک کن.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.