پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سیب زمینی

نگم براتون از روزی که در مورد کتلت گیر نوشتم، دوست و آشنا و گذری و بین راهی، هی برام عکس انواع مختلف سیب زمینی کوب می فرستن. البته بهش سیب زمینی پوره کن هم میگن!!!!

خلاصه که غلط کردیم آقا!

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 16:47

راستی، دارم از اواسط خرداد خانواده تیبو رو میخونم، الان پایان جلد دو هستم، چقدررر خوبه، چقدر دیر خوندمش
البته که من اسفند ۹۶ خریدمش، به عنوان عیدی برای خودم
اما بازم دیر رفتم سراغش
چقدر نخونده دارممم

واقعا دیره الان برای خوندنش.خودمو میگما. اگه می دونستم اینقدر عالیه همون بیست سال قبل که توی ذهنم موندحتما می خوندمش. اما به یه چیزی هم سفت و سخت معتقدم. شاید توی اون سن و سال این لذت رو نمی بردم و خیلی از مفاهیم درونیش رو درک نمی کردم و فقط روخوانی می شد و می رفت. اما الان توی این سن و سال با گوشت و خون لمسش کردم.
فقط جلد سه رو کمی حوصله سربر دیدم.
آنتوان! آه! آنتوان! (تمومش که کردین متوجه میشین چی میگم)

اعظم پنج‌شنبه 19 تیر 1399 ساعت 16:44


خلاصه که من نگم نارحت شدم اسم نشر نگفتی
اصلا قهر کرده بودما
اما انقدر از این پست خندیدم که نتونستم ساکت بمونم

مثل گلستان که سورپرایزم کردین، اینم بالاخره از پرده بیرون می افته.
قهر نه......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.