پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ذات

هزار سال هم که بگذرد نمی توانید ذات چیزی را عوض کنید.

هزار سال هم که بگذرد نمی توانید بوی چیزی را عوض کنید.

از آفتابگردان از ازل تا ابد آفتابگردان می روید و از خرزهره تا ابد خرزهره. گیرم که هرکدام خاصیت و شفایی داشته باشند.گیرم که هیچ پدیده ای بی مصلحت خلق نشده. گیرم که هر کج و کوله ی بدبوی بی ترکیبی مثل هر راست قامت و استوارِ معطر خوش ترکیبی، به دلیلی آفریده شده باشد.

دل خوش نکنیم به همنشینی گُل و گِل. دل خوش نکنیم به شباهت دوغ و دوشاب. دل خوش نکنیم به عمر از سر رفته.

خمیرمایه جای دیگری سرشته شده. خمیر جای دیگری ورز داده شده. نان جای دیگری در تنور پخته شده.

ذات! ذات! ذات!

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 23:49 http://Taraaaneh.blogsky.com

متاسفانه تغییر توی سنین بالا سخته مخصوصا وقتی که فرد مربوطه نیازی به تغییر احساس نکنه یا باور نکنه که تغییر امکان پذیره

کاملا درسته.
اما من میگم توی همون بچگی هم نمیشه تغییری حاصل کرد. اگه هم بشه موقته.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.