پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دسته بندی معقول

خدایی راست گفتن هرچی بیشتر خودتو متمایل و شیفته نشون بدی، طرف یابو برش میداره و فکر می کنه خبریه.

یه مدت که مثل بچه ی آدم بشینی سرجات و اون دل صاب مرده تو مهار بزنی و افسارشو دست خودت بگیری، ساکت بمونی و به هرچیزی واکنش نشون ندی، ابراز نگرانی نکنی، هوادری نکنی، مراقبت نکنی، خودش مثل بره آهو، آروم آروم میاد سمتت. مثل بیبی کت ( بچه گربه) ، میاد هی خودشو می مالونه به دست و پات. چنگ هم میندازه ها. اما می دونی که اداهاش برای جلب توجهه.

حالا وقت چیه؟؟

انتقام؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه اهلش هستین. بعله! انتقام بگیرین. اونم انتقام سخت! تا دلتون همچی خنک بشه!

اگه نه. بلد نیستین یا اهلش نیستین و گوشهاتون فورا مخملی میشه، باز خودتونو بندازین توی دست و پاش و همیشه در دسترس باشین و روز از نو روزی از نو.

معلومه من توی کدوم دسته ام. نه؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.