پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مامانِ شرمنده

اینکه حرفها و نوشته های من در چندماه اخیر فقط نک و ناله از بچه ها و مادری و مصایبشه قشششششنگ نشون میده که خانه نشینی و موندن در فضای ثابت با آدمهای ثابت و مشغول یک کاری  بیرون از خونه نبودن و  دور موندن از فضای تدریس و  آدمهای متنوع توی کلاسهام چه تاثیر مخربی روی من گذاشته.

انصافا بچه ها اینقدرها هم هیولا نیستن.

اما وقتی مدام ببینی و بشنوی شون  و شب و روز  در تمام ساعات هم نفس باشی باهاشون، نتیجه ش میشه این!!!

بعله!



بچه دو روز  پشت هم دوستهاشو دید، مثل فرشته ها سرشب می خوابه و صبج بلند میشه، طوری که می خوای درسته بخوریش این گوگولی مگولی رو.

( نگم که ساعت دوازده بیدار میشه میگه: به من شام ندادی ها. یادت باشه. مامانی هستی که به بچه ش شام نمیده!!! ) و هیچ مدل غذایی رو هم نمی پسنده که بهش بدم.

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 10 تیر 1399 ساعت 03:41 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. بعضی از نوشته های شما رو خوندم. یک کتابی میخونم ( گوش میدم) به اسم Unemotionally Absent Mother که برای من خیلی جالبه. هم از نظر اثر رفتار مادرم روی من و هم اینکه کمک میکنه که بتونم همون رفتارها رو تکرار نکنم. اگر خود کتاب یا ترجمه اش رو پیدا کردین بد نیست بخوننیش.

سلام
ممنون از معرفی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.