پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بچه آوری!!

آشتی که هستیم  میاد میگه ریش هامو اینطوری بزنم خوبه؟ سبیل بذارم؟ عه..نمی دونستم اینطوری خوشت میاد. از این به بعد همینطوری صورتمو می زنم.

رگ ...ش که ورم می کنه چیزایی به من میگه که باید درجا بکشمش و به قطعات گوشت قیمه ای  بدون استخوان تبدیلش کنم.

توی این روزای مزخرف که ترس از کرونا رسوب کرده توی جونم ، دارم خودمو می کشم که فقط مدارا کنم. فقط مدارا.

شحصیت و حرمت و حد و مرز و بزرگتری کوچکتری و ... همه دود شدن رفتن هوا.

یعنی بهش بگم خدا یه بچه عین خودت بهت بده تا بفهمی چقدر داری اذیت می کنی منو؟

به نظر من که این خیلی مجازات سنگین و طاقت فرساییه!!!!!!!!!!!! گناه داره!


عزیز دل...

این  بچه که اقتضای سن و سال و هورمونهاشه. حالا حالاها هم درست بشو نیست، تازه اون یکی هم تو صف ایستاده و همین روزهاست که اونم شیر شرزه بشه و نعره زنان جگر منو بخراشه، پس بیا یه کاری کن:

صبر منو زیاد کن. خیلی زیاد ها...خیلی خیلی زیاد.

از صبر ایوب هم بیشتر!



توصیه به همه ی اونایی که بچه ندارن:

نیارین بابا. نیارین. نیاااااااااااااااااااااااااااااااارین!!!!!!!


توصیه به اونایی که تازه بچه دار شدن:

همین الان برین بذارین شون دم در و خودتونو یک عمر خلاص کنید.

والله بخدا!


ترس کرونا و افسردگی و سوگواری و گرونی و به هم خوردن برنامه های زندگیت و هزار  درد دیگه کمه، با این انبارهای باروت هم باید هی دست و پنجه نرم کنیم!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی پنج‌شنبه 12 تیر 1399 ساعت 03:10 https://40-years-mind.blogsky.com

سلام و صد سلام . ولا عرض شود قسمت من هم این بود که اصولا شوهری نداشته باشم که بچه ای پا به عرصه زندگیم بگذاره , ولی اوی اوی پدرم یک مادر شوهر بازی برای من در میاره که بیا و ببین . مانتو خریدم یه نگاه کرد , بعد با خونسردی تمام فرمودن: این مدل چاقت نکرده ؟ خدا!!

سلااااااااااااااام
خودم تجربه نکردم اما از نزدیک شاهد این گیردادنهای باباها بودم
به مانتو؟ به صدای غذا خوردن دختره هم گیر میدن. به بالش زیر سرش هم گیر میدن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.