پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

داد

توی تمام عمرم، چه قبل چه بعد از ازدواج هیچ وقت، هرگز نه صدام برای مامان و بابا بلند شد نه آنچه اسمش دعوا و کشمکش هست بین مون اتفاق افتاد. دلخور شدم. زیاااااااااااااااااااد... خیلی زیااااااااااااااد. اما هیچ وقت ، هیچ وقت، هیچ وقت صدای بلند منو با خودشون نشنیدن.

برای دومین بار خواب دیدم دارم با مامان یکی به دو می کنم. مثل دخترهای نوجوون سرتق و سرکش. آی بلند داد می زنم سرش . آی بلند و طلبکار حرف می زنم باهاش.

بیدار که میشم خجالت می کشم از خودم.



-نه اینکه داد و فریاد بلد نباشم. از پسرا بپرسین قدرت جیغ و داد و هوارم چند هزار دسی بله!!!  

-آقای همسر شانس آورده که با ایشون هم هرگز داد و بیداد نداشتم.کلا جدل و دعوای لفظی نداشتم. حرمت بزرگتر برام خیلی مهمه. همچین فرشته خوی نیکو خصالی ام من!!!!

-قهر خوب بلدم اما... قهر های سنگین ها....

( بعد میگه این بچه های لوس قهر قهرو به کی رفتن!!!! )

نظرات 2 + ارسال نظر
آفتاب یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 20:49

منم شبیه شما بودم. و بیشتر توی خواب جیغ و دادم می کردم. تا اینکه فهمیدم کلا جیغ و داد کردن و قهر کردن همه شون یکی هستن. اظهار بدوی خشم خلاصه دیگه الان میرم پیش روانشناس به جای جیغ در خواب و قهر در روز، برای اون گریه میکنم پول هم میدم. فکر کنم الان دیگه بدوی نیستم

پس الان کلی مدرن شدین

سمیه یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 10:07

1-قهر اصلن خوب نیس به خصوص قهره مادر با بچه که مامان من اهلش بود و حسابی رو مخ چهارتا حرف بزن دوتا هم بشنو تموم شه بره دیگه
2- روان شناس درونم می گه شما ناخودآگاه دوست داشتین حرفاتونو به مامان باباتون بزنین و تو دلتون مونده در کل ادب زیادی خوب نیس
3-

نه با بچه ها نه
ادب خوب نیست.الان دیگه موافقم
تعبیر خوابتون جالبه.ممکنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.