پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

واژه های کشنده

بعضی کلمه ثبت می شن توی مغزت که تا ابد بمونن و با هیچ اسکنه و مته ای کنده و پاک نشن.

امروز توی یکی از کانالهایی که می خونم خوندم که نویسنده  ش ( رزیدنت هست) توی یکی از شبهایی که کشیک بود چندین بیمار داشت که پشت سرهم ( کد) می خوردن.

این واژه ثبت شده توی مغز من. نمی دونم از وقتی خواهرک پشت تلفن گفت یا وقتی  تازه از اتوبوس پیاده شدم و مستقیم رفتیم بیمارستان و پشت در آی سی یو برام تعریف کرد که چی شد که کار مامان به آی سی یو کشید. وقتی می گفت  با گریه می گفت مامان کد خورده، من نمی دونستم یعنی چی. و اونجا فهمیدم که یعنی بیمار رفته و با شوک الکتریکی برگردوندنش.

بعضی واژه های تا ابد قدرت اینو دارن که تامی خونی و  می شنوی  در جا تو رو بکُشن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.