پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شنبه

شنبه ها را گذاشته اند برای شروع رژیم های هرگز گرفته نشده. برای تصمیم های هرگز عملی نشده. برای اول هفته های هرگز سفر نرفته. برای کارهای هرگز شروع نشده.

شنبه ی من مثل جمعه ی سیاهی است که توی تاریخ  انقلاب ماندگار شده. یا مثل یکشنبه ی غم انگیزی که آدمهای زیادی را به سمت مرگ سوق داده.

روی گسل ام. روی بزرگترین گسل تهرانم. روی بزرگترین گسل توکیو ام. روی بزرگترین گسل جهانم.

جهانم درد می کند. جهانم را ترس برداشته. جهانم را پیش لرزه و پس لرزه به تکان تکان واداشته.

نگذار آن لرزه ی ویرانگر را تجربه کنم.نگذار آن ویرانی واقعی را تجربه کنم.

نگذار ترس نوجوانی ام رنگ حقیقت بگیرد. نگذار باورم به یکسان بودن بخت و اقبال مادر و دختر حقیقی شود.

شنبه ام را رنگی کن.

شنبه ام را خندان کن.

شنبه ام را آغوشی کن، امن، سفت، استخوان شکن و آسوده.


قربانت

همان که به اشاره ای می شکند و می ریزد روی ویرانه های خودش!

پری!

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 22:13 https://40-years-mind.blogsky.com

نمی گم بهتر می شه . بخدا نمی گم صبر داشته باشید . قول هم می دم نگم زندگی بالا پایین داره و از این مزخرفات .
فقط مواظب خودتون و روحیه حساستون باشید . قول می دم بهتر شدین کلی چیزای بامزه از خودم و پدرم تعریف کنم . فقط خودخواهانه مواظب خودتون باشید .

ممنون که اینقدر ماهید. واقعا ممنونم
منتظر بامزه هاتونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.