پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

گرمه

دو سه سالیه که گرما منو از پا میندازه. مخصوصا گرمای فضای بسته. سردرد متصل میاره برام و چند روز بیچاره م می کنه.

دوروزه سردرد دارم. خونه گرمه و دم داره. چشمم به گلها میفته و میگم طفلیای من... چیزی تون نشه یه وقت.


نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 08:40

می خوام کارشونو راه بندازم نمی شه دست من نیست والا کار همشونو سه سوته ردیف می کردم

واسه همه پیگیریات مرسی

سمیه سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 11:40

و من به عنوان جانشین خدا موندم چیکار کنم از دستتون اخه زمستونم سرما اذییتون می کنه نه ؟ وای خدایا منو ببخش اگه بدونین تو چه شرایطی دارم کامنت می زارم بالا سرم ارباب رجوع وایستاده هزار تا خسته شدم از سرکار گذاشتن ملت خوب چیکار کنم گفتم بیام کمی انرژی بگیرم

اولا جانشین خدا... ! کار ارباب رجوع رو راه بنداز.
ثانیا به خدا بگو می خواستی کنترل کولر و بخاری رو بدی دست خودمون که خودمون دما رو تنظیم کنیم و غر نزنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.