پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

عیان

کاملا معلومه باز به هم ریختم و این به هم ریختگی همه چیزم رو تحت الشعاع قرار داده.

کاملا معلومه.

چند روز زمان می بره تا بهتر بشم؟

دارم به آخر ماه و اومدن دومین روز ماه بعدی نزدیک میشم. میدونم دلیلش همینه.

میدونم دلیلش بالا پایین کردن عکسهای مامانه توی تلگرام و واتساپ برای دادنش به سنگتراش امامزاده که درست کنن و خودشون نصب کنن و ما ، خدا میدونه کی، اجازه داشته باشیم بریم و ببینیم.

دلم نمی خواد بچه های من هم دچار این سرگشتگی و به هم ریختگی برای نبودن من بشن. دلم می خواد فارغ و رها ، سرخوش و آرام، باشن و فکر کنن آدم هم مثل شکستن ساقه ی درخت، از درخت حیات کنده میشه و تمام.دلم نمی خواد این درد رو بکشن. اما بلد نیستم خودم با همین فرمون پیش برم و آروم بگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.