پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تو پلنگ منی، منو چنگ می زنی

خب... در راستای ورزش با آهنگهای  سخیف، امروز بخت باهام یار بود و سرودهای انقلابی نصیبم شد. منظورم بوی گل سوسن و یاسمن آید نیست،اون آهنگایی رو میگم که انقلابی در عرصه ی موسیقی ایجاد کردن و جریان راه انداختن. 

خفن ترین آهنگ امروز، پلنگه چش قشنگه بود.

به خودتون  بخندین. خیلی هم انرژی داشت. کمرم  دو نیمه شد از شدت و حدّت حرکات  موزون!

نظرات 2 + ارسال نظر
طوبی جمعه 26 اردیبهشت 1399 ساعت 22:04

من رو بگو : سوزان روشن . چقدر هم فکر می کردیم آلامده .مادرم رو بگو می ترسید پدرم ببینه دلش بخواد

بود که جانم..
آلامد تر از اون داشتیم مگه توی اون دوره؟؟؟؟؟

طوبی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1399 ساعت 22:49

مردم از خنده .
اتفاقا پارسال تولد خواهر - همون گوزیلای خودمون - دی جی هی از این آهنگای جدید گذاشت ملت هم همه همنسل نشسته بودم دامادمون گفت قدیمی بزن اینا آخرین آهنگی که شنیدن پلنگه چشم قشنگس .خلاصه شهرام شپره و سوزان افشار همین خانوم ناهید سر بلندمون کردن .والا این آهنگ جدیدا انگار همه یک خواننده دارند . خلاصه خانوم آنچنان جلفبازی با همین آهنگها من در آوردم بیا و ببین .

تموم شور و اشتیاق و حرکات موزون تون یه طرف...اون سوزان افشار یه طرف...
سوزان افشار کیه؟ مال نسل ما روشن بود.
یه رویا افشار می شناختیم و یه مریم افشار توی در پناه تو.

اما گاهی همین شلنگ تخته انداختنای خانوادگی آی می چسبه به جون آدم. ای می چسبه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.