پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نظرهای قلابی یه نفر که نمی خوام اسمشو بگم

سلام
چه پسر نازی دارید قربونش برم
براش سیم کارت نخریدید؟
برای بچه لازم است باید بخرید چرا نمیخرید؟
بخرید
باشه

------------------------

آقای سراوانی
چرا زندگی شخصی خودتان را می‌نویسید و اکثر اش هم الکی است من دوستِ پسرتان، امیر رضا هستم البته اسم من امیر رضا است و به گفته ی پسرتان بیشترش دروغ است و خانوم(....)⁦ چرا نظر می‌نویسد وقتی نمی دانید چه چیزی پشت پرده است


---------------------------------------------------------------------------------


ناشناس و با اسم جعلی نظر میده ، مامانش قربونش بره

کصافط!!


می بینم هی به من میگه نظرات وبلاگت رو چک نمی کنی؟ برو چک کن ، مردم رو منتظر نذار!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 ساعت 12:50

خیلی با حال بود خیلی با مزه است چه پسر نازی دارین واقعا

لطف دارین

آرمناک .آرشا یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 ساعت 23:30

سلام ...
خب بنده های خدا میان وبلاگتون و پست های زیبا ی شما رو می خونن ....
نظر میدن ... دوست دارن نظرشون ثبت بشه و ببینن این وبلاگ نویس محترم نظرشونو تایید کرده ...
چرا دل این ناشناسو میشکنین .. ..
ازش زیاد نظر تایید بشه ...
وقتش هم بیشتر باشه ممنون ...
اصلن نظرهاشونو پست بذارین ...
تشکر می کنیم قبلن از شما وهمه ی دست درکارانتون ...

حتما به فرمایش شما عمل میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.