پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پسر پسر قند عسل!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه نفرم هست که میاد وبلاگ منو می خونه. از امروزم برام نظر میذاره و می نویسه ( جوووووووون). و ( چرا مسایل شخصی منو برای مردم تعریف می کنی؟ ) و ( چرا واقعا چرا؟)

بعد که بهش میگی برو اونور می خوام مطلب بنویسم، میگه من که میام می خونمش. چرا موقع نوشتن ازم قایمش می کنی؟؟؟

لازمه معرفیش کنم؟


نه...اول باید برم نتش رو قطع کنم.

چهارده ساله توی این خونه نت داریم. هیچ وقت ترافیک نت تموم نشده بود. توی این یک ماهی که به این بچه برای واتساپش نت دادیم، دو هفته ست نت تموم شده و با ذخیره ی حلزونی داریم از نت استفاده می کنیم. از بس نشسته گیم آنلاین تماشا کرده و آپارات و یوتیوب رو استاد کرده.

وقتی فهمیدم اول  گفتم فیلتر شکناش رو حذف کنه که کلی سوال شد براش که چرا باید حدف کنم؟ چیز بدی نداره که!

خب  الان چه فایده داره من بنویسم چرا؟؟ وقتی میاد می خونه و می فهمه!!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 18:44

سلام خانم سراوانی گرامی
نت توخونه ماهم همینطوربود. ماازمخابرات نت میگیریم. ۵۰گیگ باسرعت ۳مگ داشتیم .پانزده روزه تموم میشدو بچه هابسته میگرفتن. بایک بارمراجعه به مخابرات ۹۰گیگ باسرعت ۸مگ گرفتم. الان برامون کافیه.
خدایی کامنت گذاشتن برای نویسنده ای به مهارت شماسخته .

سلام عزیزم
ای وای چرا سخت باشه. راحت باشین لطفا

ما سراغ مخابرات رفتیم. طوری برخورد کردن که از رفتن پشیمون شدیم. اصلا راهنمایی نمی کردن چکار کنیم. حالا بازم میریم و موضوعی که شما گفتین رو مطرح می کنیم. امیدوارم که انجام بدن.

ترانه یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 ساعت 18:19 http://Taraaaneh.blogsky.com

سلام. چه بامزه. جالبه که علاقه نشون میده به خوندن نوشته هات.

میاد می خونه ببینه چیا ازش نوشتم که هی بهم بگه از من ننویس. ننویس. ننویس.
و ضمنا هی بهم یادآوری کنه که مطالب افسرده کننده می نویسم و خواننده هام رو به سمت خودکشی سوق میدم !!!
نیتش خیر نیست!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.