پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ضدعفونی

خیلی پایه ی وسواس و شستشوی ویرانگر نشدم. به خواهر و دوست و ... هم سفارش کردم که زیادی وسواس به خرج ندن. در واقع اصلا به خرج ندن.

جونم براتون بگه که خریدها رو همینطوری میارم روی میز خالی می کنم و کما فی السابق، توی یخچال، فریزر، کابینت ها و ... می چینم و  خِلاص!!!( بدون هیچ نوع شستشو و حتی دستمال کشیدن)

ها...یه چیز مهم یادم رفت بگم. قبل از جابجا کردن، دستهامو تمیززززز با آب و مایع ظرفشویی می شورم البته !

به همه هم میگم ، فقط میوه و سبزی رو خیلی با دقت بشورین. بقیه رو  بذارین خودش خشک بشه بیفته!


حالا که اینو می خونین، اگه روزی روزگاری کرونای سهمناک رو گرفتم(  آخه ضعیفش رو گرفتم) و به رحمت خدا رفتم، همین پستم رو کپی پیست کنین برای همه عالمیان تا خوانده و درس عبرت بگیرن و مثل من رفتار نکنن و همه چی رو سه ساعت ایستاده و با وایتکس و سرکه و هر ضدعفونی کننده ی الکلی و غیر الکلی دیگری که خودشون می شناسن بشورن و کف مال کنن و آبکشی کنن و بذارن خشک بشه.


یه نکته:

آدم وقتی بیرون میره و میدونه باید دستش رو بی حرکت نگه داره، تمام زوایای صورت، بینی ( اعم از تیغه ی داخلی، سوراخهای طرفین، قوز بالایی) ، گوش، داخل چشم، مژه ها حتی، شروع به خاریدن می کنه. نه؟


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:41

سلام خوبین سلامتین دو روز نبودم و وبلاگتونو نخوندم و اومدم دیدم اخ جون کلی پست گذاشتین حیف که سرم شلوغه و هی تیکه تیکه مجبورم بخونم ولی اینو نگم می میرم خدایی آخه چطور می تونین اون همه وسایلی که کلی دوده و خاک نشسته تو سوپر بیارین همینطوری بزارین تو یخچال باور کنید یه دستمال هیمجوری بکشین روش می بینی چقد سیاه من قبل کرونا هم این کارو نمی کردم آخه بطری شیر همیجوری از سوپر بیاری بزاری تو یخچال واقعا خوش به حالتون انقد راحت زندگی می کنید

سلام
ممنون. انشالله که شما هم خوب باشین
حرفی ندارم بگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.