پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

منو نکش

گفتم که پسرک دیشب کلی با گوشیم ور رفت و خیلی چیزها ازش بیرون کشید و هی گفت: این کار رو هم می کنه. دیدی تو نمی دونستی!!!

علاقه ی عجیبی به فیلترهای عکس دارم. هرچه فان تر ، بهتر . خودم هرچی گشتم پیدا نکردم و فکر کردم گوشی اصلا این آپشن رونداره. بچه سیم ثانیه پیداشون کرد و رفت سراغ گوشی پدرش که سه سال قبل خریده بود. اونجا هم شکلک ها رو پیدا کرد و هر دو دقیقه یکبار گفت: اگه منو نداشتین این ها  رو پیدا نمی کردین !

با هر چیزی که پیدا می کرد بهم می گفت( گوشیت مال من. نمیدمش بهت. مال خودم. مال خودم) و می خندید.

*

القصه...

ور رفتن هاش که تمام شد، گوشی را گذاشت روی میز و به من رو کرد و گفت:

-مامان تا حالا شده کسی ، یه نفر رو بخاطر گوشی بکشه؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.