پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

زنده گی

خوندن طاعون واقعا بهم می ریزه منو . شرح درماندگی و ناامیدی مردم ، زجری که از بیماری می کشن و خو کردن با مرگ محتوم خیلی دردناکه. 

نمی خوام ناتمام بذارمش. می خوام تمومش کنم.


و چیزی که برام تکان دهنده ست اینه که علیرغم بی توجهی و اعلام نترسی م نسبت به کرونا و مرگ آور بودنش ، با خوندن طاعون بشدت دلم می خواد زنده بمونم. زندگی کنم. نفس بکشم. پیاده روی کنم. عشق بورزم. در آغوش بکشم . کفش و لباس نو بپوشم . سفر برم .

و تمام تمایلات آدمیزادی رو اعم از متعالی و سخیف و دم دستی  باز و باز تجربه کنم.

دلم می خواد زنده بمونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.