پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پینوکیو

لعنتی خیلی دروغ می گوید. مثل آب خوردن. اصلا از آب خوردن هم راحت تر. بهش می گویم وقتی خلق شدی گفتند بیا از روی مدل این بشر، دروغ را بسازیم. بعد چیزی بنام دروغ آفریده شد.

هار هار می خندد کصافط!


نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 08:23

سلام پستاتون عالین بخصوص که من عاشق خاطرات و حرفای پسر کوچیکم با این معلم شیرین !! امسالش بعدشم ببخشید مدلاین بشر یعنی چه ؟
بعدشم کتاب جدیدتون فرمودین که تموم شد دیگه نه کی چاپ می شه اسمشم فعلا سکرته ایا

سلام.ممنون از لطف تون.
اشتباه تایپی بود. (مدل این بشر) هست.
کتاب جدید فعلا خودش و اسمش هیچیش معلوم نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.