پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پرتقال خونی / همیشه خونه


معرفی پرتقال خونی  در برنامه ی ( همیشه خونه/ همیشه خونه یکشنبه 1 مهرماه 97)


دقیقه ی 29 به بعد را اینــــــــــــــــــ جا    ببینید.


این لینک هدیه ای ست از  جانب یکی از دوستان خواننده ی وبلاگ.

ممنونم دوست عزیز

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم جمعه 6 مهر 1397 ساعت 00:34

خب من تو کتابخونه ملی ناشر ی رو سرچ کردم، دنبال سن یکی از نویسنده هاش از رو فیپا کتابش بودم، و اینکه چه کتابایی جدیدی ناشر زیر چاپ داره، اسم شما رو دیدم
ان شالله که مثل قبلی دیده بشه
نظرمو بگم اسمش به کتاب شعر بیشتر میاد... برا همین پرسیدم رمانه.
دیگه گفتم ناشر رو لو ندم

امان از این کتابخونه ی ملی
زنده باشین. ممنونم. انشالله همین طور بشه.
خب..وقتی که بیاد( انشالله)، علت انتخاب این اسم مشخص میشه.
اون بخش ناشر لو ندادن، خیلی عالی بود..اصلا معلوم نیست

اعظم چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 15:18

خواهش می کنم دیگه داره به مرز شرمنده کردن میرسه
کتاب جدیدتون کی میاد؟ نمایشگاه؟
خواب عمیق گلستان
رمانه دیگه؟

زنده باشین الهی

وااااااااااااااااااااای... اسمش لو رفت؟؟
بله رمانه. خدا بخواد تا نمایشگاه میاد.( البته این زمان بندیِ مطلوب منه. تاریخ دقیق رو نمی دونم)

اعظم دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 23:58

خوشحالم که با خبرم خوشحالتون کردم
راستش من به ندرت شبکه آموزش رو میبینم، در گردش کانالای تی وی، متوجه شدم مجری میگه کتاب بخونید، مکث کردم ببینم چه کتابی هست که متوجه شدم کتاب شماست.

تو پیام قبلیم، جمله ام رو ناقص نوشتم، باعث خوشحالیتون بشه، منظورم بود
وقتی دیدم تو وبلاگ چیزی نگفتین
حسی بهم می گفت خودتون ندیدین
تو نوشتن حرفام عجله کردم.

زنده باشین الهی. واقعا خوشحال مون کردین. همه با هم منتظر نشستیم تا دقیقه ی 29 لود بشه و با دیدن کتاب توی دست خانومه، بچه ها پریدن بالا.
باز هم ممنونم ازتون.
من هم شبکه ی آموزش رو نمی بینم. یک مدتی هم هست که کلا تلویزیون نمی بینم. یعنی اگه پیام شما نبود، اصلا متوجه این قسمت برنامه نمی شدم.
یک دنیا ممنونم از محبت تون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.