پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

به درک


روش جدیدم نسبت به وقایع و پدیده ها و حدسیات و گمان های این روزها یک عبارت دو کلمه ای است.

روش ماهی است .خوب جواب می دهد.

گرانی؟ جنگ؟ قحطی؟ فحشا؟ ویرانی؟ برادرکشی؟ پدرکشی؟مادرکشی؟خواهرکشی؟ فیلترینگ؟ آزادینگِ فیلترینگ؟ سانسورینگ؟زندانینگ؟ شکنجه اینگ؟ کوفتینگ؟..

در روش جدیدم به همه چیز می گویم:

-به درک!

.

.

گاهی وقتها هم شب موقع خواب ،  به فشار و استرسی که می آید بیخ گلویم را بفشارد ، فحش و بدوبیراه می گویم .

روش احمقانه ی خوبی است.

دهه ی چهارم زندگی ام  به جنون و دیوانگی آمیخته!

*


می دانم که این روش را خیلی ها در تمام دوران زندگی شان داشته اند. از بچگی تا پیری . خوش به حال شان که زود فهمیده اند و کامروا شده اند.



نظرات 3 + ارسال نظر
ارمی23 جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 22:36

ببخشید کی ارسال میکنید؟
توی همین هفته دستم میرسه؟
دیگه منتظر باشم فقط؟ یا کار خاصی باید انجام بدم؟

دوست عزیز، پیام قبلیتون رو تایید نکردم که آدرس تون محفوظ بمونه.
لینک کانال تلگرامم توی پست اول وبلاگ هست. عضو بشین و به من بگین با چه اسمی هستین تا بهتون پیام بدم.

ارمی23 پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 13:50

حیف شد..

من امضا شده و مخصوص میخیواستم...صبر کنم دستتون نمیرسه؟

کتاب شعرتون رو الان بخوام ازتون امضا شده برام میفرستید؟
میخوام تا هفته دیگه دستم باشه..براتون مقدور هست؟
برای سفارش چیکار کنم؟سفارش کتاب شعرتون

الان چی بگم من؟
عرص کردم که فقط کتاب شعرم رو دارم.
آدرس پستی بدین و بگین به چه اسمی امضا بشه.

ارمی23 چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 19:42

سلام
خانم سراوانی

کتاباتو چطور میتونم سفارش بدم؟
با امضای شخصیتون میخواستم..
مقدور هست امضا شده خودتون برام بفرستید؟

سلام برشما
فقط کتاب شعرم رو می تونم بفرستم . رمان ها رو ندارم . اگه مایلید از کتابفروشی تهیه کنید. نسخه های رمان خودم ، تمام شدند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.