پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خدا مادرزیبایت را بیامرزد

اسم زیبا و جذاب کتاب باعث شده که بارها دنبالش بگردم و به در بسته بخورم. یا کتاب تمام شده بود یا قرار بود به همین زودی بیاوردندش.

مجموعه ای است  از داستانهای ساده و روان ، که عموما از زبان پسری در دوران کودکی یا نوجوانی  روایت می شوند. نگاه این پسربچه به آدمها و وقایع اطراف، شخصیت های کتاب را به خواننده می شناساند . پسرک در عالم نوجوانی و بلوغ خیال دارد با تمام زن ها و دخترهایی که می شناسد عروسی کند و عاشق شان شود  و ...

جملات به شدت  کوتاه ، از مختصات سبکی این قصه هاست .

حرف بیشتری ندارم. هنوز هم معتقدم اسم کتاب به شدت زیباست.


خدا مادر زیبایت را بیامرزد

حافظ خیاوی

نشرثالث


-آلرژی  غریبی پیدا کرده ام به کتابهایی که نویسنده ی مرد با نگاه جنسیتی ، زنان را اسکن می کند . بیشتر دوست دارم انسان ها یکدیگر را انسان ببینند تا جنسی جذاب روبروی هم . از بختیاری ام ، پشت سرهم چنین کتابهایی نصیبم می شود.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.