پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

یادم ترا فراموش


نوشته بودند:

( ببین اولین نفری که حالت رو می پرسه و می خواد از سلامتت  مطمئن بشه و برای رفع استرس و ترس ت کاری می کنه کیه.  اون یه نفر رو یادت بمونه.)

.

.

نمی دونم من چندمین نفری هستم که حال چندنفر رو می پرسم و  حرفهام تاثیری در آروم شدن شون داره یا نه...

نمی خوام بگم از فلان و فلان و فلان توقع داشتم که خبرمون رو بگیرن و لااقل ببینن چیزی مون هست یا نه ...

اما ...

حتما یادم می مونه که کیا خبر نگرفتن. اصلا به رو هم نیاوردن چی شد .حتی محض انبساط خاطرم ، یه جوک زلزله و موش زنده خوار هم نفرستادن برام !

خب از بعضی نفرات نمیشه متوقع نبود. لااقل یکی دونفر که جا داره. نداره؟


اونی رو که فورا خبر می گیره رو هم خوب یادم می مونه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.