پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شنوندگان عزیز


اولی:

- از سال قبل که دوباره افسردگی اومد، حجم مشکلاتم زیاد شد و تنهای تنها بدون کمک همسر و خانواده و ... خودم تموم کارهای بچه ها ، مدرسه، کلاس های متفرقه و آب و برق و گاز و تلفن و وام و ... خونه رو به دوش کشیدم. ببخشید که خیلی وقته نیستم و وقتی هم که میام حرف از غصه و غم می زنم. اسباب کشی رو تنها انجام دادم . مشکلاتم زیاده . تنهام. دست تنهام . کلافه ام . کسی رو ندارم که درکم کنه. کمک نمی خوام فقط درکم کنن. کنایه و متلک بارم نکنن . ادیتم نکنن . کم آوردم . نمی دونم چی کار کنم . شرمنده که حال شما رو هم بد می کنم با افسردگیهام .


شنوندگان عزیز:


1- برو خدا رو شکر کن که جای من نیستی . منم شوهرم نیست. خودم تنهای تنها باید کارهای خونه و زندگی رو انجام بدم. منم اسباب کشی داشتم. کمکی هم نداشتم . غصه هامم که نگم بهتره . خیلی بیشتر از مال تو هست.

2-وای باز تو شروع کردی. می کشمت ها . خوبه می دونی من چه زندگی ای دارم . منو ببین خجالت بکش حرف نزن.

3-ببین منم اسباب کشی دارم . خانواده که انگار نه انگار . خودم هستم و خودم . تو هم فقط به خودت نگاه کن . کارهاتو باید خودت بکنی. هیچ کسی دلش برای آدم نسوخته  . زندگی همینه دیگه . مال همه همینه . اینقدرم لوس نکن خودتو . توکل کن به خدا.

4- بمیرین همه تون . منو ندیدین؟ من تنها تنها اسباب کشب کردم . شوهرم رفت سفر . خودم همه چی رو بار زدم . آوردم خونه ی جدید . حالا باز بگین تنهایین.

5- چه خبره. همه امسال اسباب کشب داشتن. منم دلم می خواد خونه مو عوض کنم. اما غرغرهای شما رو می شنوم پشیمون میشم.

6-همه تون حق دارین. واقعا سخته. اما جای من باشین حرف نمی زنین. بخدا سروکله زدن با قوم شوهر از همه ی اینا بدتر و سخت تره!

7-...

8-....

9-....

.

.

.

من جای نفر اول باشم  میگم:

-آقا... غلط کردم خواستم درد دل کنم و سبک بشم و همدلی تون رو داشته باشم. همه تون خوبین . خدافس!!!



*


خیلی وقتها دلم می خواهد در این فضای دروغکی را بگذارم و  برای همیشه ببندمش   .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.