پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دلخوشی های گل گلی

 

بریم که داشته باشیم مقادیری بمب  انرژی جهت تسهیل تحمل  زندگانی !!


- باشد که سانسِوریاهای نازنینم، هی برگ هاشون بزرگ و پهن بشه و هی پاجوش بزنن و هی خوشگل بشن !

حالا دور برگهاش رو هم بستم که یعنی مثلا خیلی زلف پریشون داشته و لازم بوده ببیندمش





ایشون همون گلدون سفیدی هست که جفتش در پارکینگ افتاد زمین و خرد شد .



خب... من از پای ننشستم و رفتم یه گلدون پلاستیکی متناسبش پیدا کردم. شدن مادر و دختر



گلدون سبزه مخصوص پارساست . گفت  می خواد که یک گل برای خودش داشته باشه تا کیف کنه!!!

گلدون های زرد با برگهای نخل ماداگاسکار ، هارمونی خوبی  ایجاد کرده. کلا شبیه آناناس شدن .



نظرات 2 + ارسال نظر
آبگیرِ کوچک جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 20:27

دخترای خوشگل .. و جااانِ جاااان..جاانِ جاااان ..الهی خدا حفظشون کنه
بهشت آفریدین ماه بانو جانم ..
به قول شاعر :
((تو می بخشی دوباره جان به گلدان
شبیه بارش باران به گلدان
همیشه چشم در راه ِ تو هستند
تمام غنچه ها، گلدان به گلدان))
ای جااانم ..سانسوریای جاااانِ جااااان ..با گلدون سفید دلنوازتر شدن
ای جااانکم ...قربونِ دلش بشمممم ..گلدون آقا پارسایی جانم مثل خودش شیرین شیرینا و عشقه

قربونت عزیزم

فرانک چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 01:07 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

به به چه گلدونای قشنگی....
منم عاشق گل هستم...
ولی راه نگهداریشو بلد نیستم

ممنونم
من هم بلد نبودم. اصلا.
کم کم یاد گرفتم. خیلی از گل ها رو هم هنوز جرات ندارم سمت شون برم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.