پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کتاب های تابستان


 به وقت کتاب ، در طرح تخفیف تابستانه






نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 21:56

من فکر میکنم سال قبل بود که از طرح استفاده کردم. اولش نمیخواستم کتابی بخرم. ولی خیلی وسوسه کننده بود و نزدیک 100 تومن خرید کردم.
کتاب خودِ شما رو هم با همون طرح خریدم

خیلی هم عالی

(( در کشوری دیگر)) هم رفت توی لیست خرید
ممنونم از معرفیش

فاطمه جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 15:08

فقط میتونم بگم خوش به حالتون...
بهتون حسودی کردم ...

الهی عزیزم
این اولین باره که من دارم از طرح استفاده می کنم. واقعا هم خوشحالم که این وقت سال کتابهای دلخواهم رو دارم. چون برنامه ی همیشگیم این بود که کتابهام رو لیست کنم برای نمایشگاه هرسال. شما هم استفاده کنین. دلچسبه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.