پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دلخوشی های گلکی


موس کوچکم خراب شده. کلا رفت قاطی  قازورات . دارم بی موس کار کردن را یاد می گیرم

فعلا نمی شود که بین عکس ها فاصله ی عمودی انداخت .

بلت نیستم خب


اولی گل ناز ،


دوتا گلدان آویز گرفتم. توی  یکی گل ناز و دیگری نازیخی  کاشتم و از نرده ی محافط پنجره ی آشپزخانه آویزان کردم. اقای همسر و پسرجان یک خط در میان هشدار می دهند که ممکن است آویزها بشکنند و گلدان ها بیفتند روی سر مردم. فعلا دارم عشق می کنم با تماشای هرروزه شان.


دومی: موسی در گهواره


بالاخره یک هفته بعد از پست موسیِ خواهرک، برای خودم موسی خریدم. چه موسایی . چه موسایی


سومی : گلسنگ


این را دو سال است چشم کشیده ام. هی ترسیده ام از ناز نازی بودنش. اما بالاخره همراه موسی آمد به خانه. تازه همین امروز هم دوباره یک گلسنگ دیگر چشم را گرفت. فکر کنم شنبه، بیاید کنار این یکی


دیوانه وار در انتظار دیدن سانسوریای بلند و سالم هستم تا یک گلدان مشتی ازش درست کنم.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.